Thursday 22 September 2011

xde mud plus malas plus xlarat plus plus

lama kan xtulis kisah terbaru
aku still lagi melawat blog korang smua mana yg sempat
aku tinggal kan komen aku tinggalkan.
nak tgk blog kekawan mang ari2 aku buat
tapi nak menaip entri sendiri subhanallah malasnyaaaaaaa

ape nak jadi la kan
dulu bertekad nak jadi blogger yg ada topik tiap2 ari
tapi hanya sekejapan sahaja
pahtu ntah kemana mana

skrang ni tahap kesihatan adalah berada dibawah paras laut
mang xleh blah, rasa cam nak amek cuti setaun
aku nak duk umah jaaaaaa
pastu cukup bln org dapat gaji aku dapat daki
gegetkukukaki

arini lg la aku rasa mud down plus keletehan
bli mkn pagi ni berusik hanya sikit sajok
pahtu aku rasa cam dah xleh telan
busy plak pg ni dgn bos nak meting
last minute br nak buat itu ini
bos tgh meting dats y aku leh conteng2 jap kt sini

byk bnda nak cita tp otak rasa beku ja
1 hape pun aku malas nak pikir dan karang
apa terlintas aku taip ja
ni pun ntah apa aku meraban ni..msti korang rasa jemu kan
tgk aku tulis merepek repek

oh bytheway aku nak ucapkan tahniah kepada dua
org kawan blog yg berjaya pegnen
alhamdulillah
tahniah hikari dan qaseh
semoga anda berdua menjaga kesihatan dan kandungan 
baik2 ye...

nanti ada lagi bnda aku nk merepek aku singgah sini lagi..
k la till then

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...