Monday 26 September 2011

open house

ari sabtu baru2 ni
aku ngan en hasben ada buat rumah terbuka ckit



xramai pun kwn yg kami invite
hanya yg rapat2 ajo
bukan xnak jemput smua tapi aku xdayo nak msk
bnyk2...aritu masak tuk 5 family
pun aku dah mula rasa cramp2 pinggang

hoohohoho sgt merbahaya okeh 
bg ibu2 yg masih 'baru' lg bw perut
mcm aku ni..
so xbyk pun yg aku masak
hanya buat bihun sup utara
xdak makanan lain..
hanyalah bihun sup semata2


haha...itu jela bnda yg senang nk buat aku rasa
kalau nak masak nasi mungkin agak rumit sikit
yela kang aku sorang bersilat kat dapur
xdak sapa membantu kan penat tu..
en hasben plak ditugaskan kemas ruang tamu

itupun hari tu kami di uji dgn kereta rosak dan kad ATM aku di block
nak xnak kena pegi
KLIA terminal tuk buka blk block kad aku tu
berkejar kesini sana
blk dr settle smua tu baru la aku mula memasak
mmg penat gak tp sonok melayan
tetamu dtg umah, nak2 plak
melayan anak2 mmbr aku
pengubat rindu kat anak2 buah

ingat tahun depan nak buat open house
yg gempak sikit lah....insyaallah
nk buat mknan byk sikit
nk buat laksa, nasi impit kuah kacang
sate dan jajan2
hahahaha dan plan kau
blum ape2 lagi..syawal pun blum abes lg taun ni
ada hati nak plan tuk syawal taun defan
xpe kurang2 ada niat...kihkihkih

k la till then

:-mabuk dah beransur hilang, alhamdulillah..cuma rasa badan je yg xbrapa nk kuat lagi.kalau buat keja xhenti2 mang akan cepat penat...harap2 ia cepat berlalu..sblm tu enjoy every single moment.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...