Saturday 3 December 2011

bosan betoi la

serius mlm ni bosan toi
mlm ni hanya mkn jagung rebus
xtau nk mkn pa lagi dah
si tecit pun diam ja xda kick pun
penat kot petang tadi aktif tendang sini sana
sampai naik2 perut aku kena tendang

en hasben skang kalau aku ckp ngan si tecit
sibuk dia letak tgn kat peyut
sbb nk rasa anak dia dok kick
mlm ape tah itu hari dia dh dpt rasa anak dia
dok kick peyut aku, itu yg skang ni dia pun
sibuk nk letak tgn law aku gtau si tecit ni tgh gerak

skang ni mood nk g keje pun cm dah down
owh apekah situasi ni.....
mood nk kemas umah dh dtg sikit demi sikit
yg aku nk sgt deko skang ni adalah bilik
sitecit ni
tp nk kena kemas dulu bilik ujung tu
mcm2 ku sumbat dlm tu
dgn kotak2, tb lama la, paper lama
suma ada, naik rimas bila masuk blk tu
xtau nk mula kemas pa dulu
skang ni pun bkn blh byk dok tunduk
nnti mula xselesa pinggang ni
tadi tolong en hasben clearkan peti ais
pun aku dh mula sengal2 pinggang

hai rase cam nk amek macik indon
sbb nk soh tolong kemaskan bilik blkg tu
tgk la dlm ujung bln 1 nnti ok kot
ala rasanya kalau amek indon dtg kemas
umah ikut hari xda la mahal sgt pun
sbb aku dh survey2
kira ok la, padan la dgn org malas
cam aku ni...

tp nk over2 buat bilik baby pun bkn
nnti dia tidoq situ pun
hanya buat untuk letak brg2 dia ajo..
sbb bilik aku dh penuh ngan almari baju aku
ngan en hasben
besa la bilik tu idok la besaq mana pun
standard la nama pun kuarters kan.

mlm yg bosan entri aku pun dah mula bosan
drpd aku dok mengarut lagi bek aku stop menaip

k la till then

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...