Monday 5 December 2011

citer usaha nk ngandung(mgkn ada yg lucah ckit)

ok arini aku ada idea ckit nk citer
mgkn jgk nk share ngan teman2 ku sume
mgkn ada yg masih ingat 2 3 bln sblm aku ngandung
dan sblm msk bln puasa
aku gigih menghadirkan diri aku ke GIM
kadang2 dgn mmbr aku kdg2 en hasben pun join skali
dlm 2 minggu pas dok berGIM tu dpt la aku
tgk sikit perubahan kat berat bdn aku
ada sdkit penurunan brat bdn la
mkn pun aku dah kurangkan sikit ambil teh pagi2
sejak dah beli bekas isi air jenama tupperware tu
bersemangat aku hari2 bw air kosong
alhamdulillah dpt la sekat aku dr minum teh tiap2 pagi
tp kdg tu aku minum gak seminggu sekali atau 2 kali
tingin punya pasal hihihihihi
tp mang aku ckp bila buat segala menatang dlm gim tu
bdn akan rasa sedap sgt
rasa ringan ja...hari2 permulaan mang bdn akan rasa sakit
tp bila dah masuk 2 3 hari bereksesais bdn korang nnti
dh blh terima
 
ok tu bab eksesais
ni plak bab 'bersama' ngan husband
mgkn agak lucah dan mgkn ada org yg kurang selesa
aku mintak maap ek, juz nk share pengalaman aku
dulu aku ingat aku ni mudah nk ngandung la kan
gpun xtau pebenda dlm hubungan somi isteri
maen belasah je..hahah
apa fungsi mcm mana nk bg selesa
mcm mana nk buat bg sperm laju
hari apa yg ssuai nk bersama
kira dlm ilmu seks ni ziro la bg aku
bila dh usia perkahwinan aku msuk setaun aku
ngan husband mula pk nk buat mcm2
rawatan dn cuba ubat ubatan
dan antara cara aku ngan husband buat untuk 
membolehkan aku pegnan ofcoz la
dr hubungan kelamin kami
aku mula gugel cmna posisi yg ssuai tuk buat
sperm senang menuju ke ovum
so inilah posisi aku ngan en hasben tiap2 kali bersama
smpi la aku tau aku pegnen
posisi SUJUD
ada setengah org ckp dogie style ke pebende..
tp aku xnak pki istilah tu
cm xsesuai lak kita ni kan org islam
so sku guna istilah 'sujud'
tiap kali bersama aku ngan en hasben akan guna 
posisi ni..xpenah tukar posisi k.
aku dlm keadaan sujud en hasben plak
akan ddk kat blakang bontot
yg lain2 tu pndai2 la korang imagine
naik segan plak aku nk cita detail2 ;-)
pas dah bersama posisi bg pompuan jgn di ubah lagi
klw cm aku aku biar dok dlm keadaan cmtu slama 
lebih kurang 10-15 minit
pd pikiran aku biar sperm tu terus menuju ke tempat
yg sepatutnya..sbb penah aku buat pas bersama 
terus aku pusing tidur menelentang cm biasa
tp air mani somi akan kuar blk..
mang la xsemua kuar blk ada la yg akan msuk
sikit, tp kuantiti yg sikit tu la 
yg mgkn akan mengurangkan peratusan egg ngan sperm nk
meet 2gether...ok pas dah ddk dlm posisi sujud
10-15 minit pusing bdn pelan2 dn tidor memngiring
xkisah la mengiring kanan atau kiri
jgn terus bgn dn basuh kemaluan ngan air
kang air mani kuar blk
tp law dh nk terkencing tu cmne nk buat kan
seelok eloknya buat la akitiviti 'bersama' tu
di waktu2 subur dn buat selang 2 hari..tp aku kadang je 
buat selang 2 hari..kadang tu ikut keinginan la...hiiiii
xkuasa la aku nk wat selang 2 hari 2 hari..
blh lunyai bdn kalau cmtu..kahkahkah
dlu bru kawen yela nok...jgn kata selang 2 hari
tiap2 hari pun jadi...hahahaha
ok xklakar..tampar sedas...

itu hanya lah sedikit usaha yg aku buat
dgn en hasben nk membolehkan aku mengandung
kan benihnya...selebihnya hanyalah kuasa Allah
dan doa yg xputus2 dr kami kepadaNya...
tiada kuasa yg lebih hebat melainkan kuasa
Dia Yg Maha Esa......

ok sharing is caring ye teman2...
till then

7 comments:

  1. :-) same2
    sikit je yg dpt mya kongsi..xbyk pun pengalaman..
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. info bagus ni..sy akan beranikan diri,sebelum ni takut sakit kalau macam tu..huhu

    ReplyDelete
  3. xskit pun wak..cuma kita akan rasa lenguh je..sbb lama dlm keadaan sujud tu..tp cr la posisi dulu yg blh buat kita selesa pastu br 'on'.....eh terlebih suda..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...