Friday 1 July 2011

penat

semalam aku xkeja...seharian di hospital teman
en hasben wat check up...mak ai lama giler
dgn aku xmakan pape lagi, sejuk plak tu
en hasben ok ckit pg2 dh sarap nasi lemak
itu check2 gula dia 3.4....aik rendah plak
padahal dh blasah nasi lemak
aku yang menunggu ni fuuhh laparnye
bila sejuk mata pun asyik nak terkatup ja
aku tunggu sampai kol 3 nok
dgn mkn ape pun x, penat giler...
semayang pun blum
ketung ketang ketung ketang
dkt pukul 4 baru blk..
blk singgah beli makanan mkn kt umah
smpi je aku cari bantal then lolap xsedar
en hasben panggil suruh mkn aku ckp xnak
rasa nk tido jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tdo dlm 2jam then bgn baru mkn
br rasa ok ckit...soh en hasben urut2 kaki haaaa legaaaaaaaaa
ingat mlm nk update ckit tapi bkak laptop aku dok mengedit je
mls plak nak update..hmmmm semalam adalah hari penat sedunia...
bahahahah..

eh aku nak tnya ada sesapa tak yang pki keta persona
xkira la keluaran lama atau baru
ok ke tak...enjin dia ka atau apa2 ja yg berkenaan ngn keta ni
ok x law jalan jauh.sedap ke xdrive...
law sesapa ada pengalaman bw keta persona atau sedang
guna keta ni, share la ngan aku k.sharing kan caring, wah gitu

ok la...

till then

kaki nota : ptg ni ajak en hasben g gim lg.2 3 ari ni berat trun 2kilo..yahoooo

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...