Tuesday 26 July 2011

sedih ke bila xda anak???

soalan s*** apakah tu????
aku pun xpaham ada org bongok p tanya camtu
yela ko anak dah 4 5
so soalan mcm tu kuar senang je kan dari mulut ko

xpikir dulu ke nak tanya soalan camtu
ini yg aku cakapkan banyak kali
org yg dah beranak pinak
mang susah nak paham perasaan org yg
susah dapat anak

kot ye pun ko nak nyakitkan hati org
jgn la bangang p cakap camtu
cube ko pikir
ko xrasa pape ke kalau ikut akal yg waras
cemana hidup ko kalau ko xdak anak2 ko
sekarang ni...itula apa yg kaum ttc rasa

kadang dorang ni xnak paham tau
perasaan org, cakap men lepas
men sedap mulut je
aku skrang ni dah paham peel
sesetengah pangai org kat tmpt keja aku

so aku malas nak cita atau share 
apa2 pasal susah nak ngandung
sbb dorang XKAN paham....
lagi kuarkan statement yg nyakitkan ati ada la

 naik nanah aku mendengar
nasib baik aku xpusing hadap muka dia
then cakap "bodoh ko ni"

benda ni jadi kat aku tahun lepas
so pengajaran pada aku agar xkuarkan lagi
topik mengandung depan derang...
stopppp.....

6 comments:

  1. ptt jawab - kalau aku sedih pun, pankreas ko rosak ke?
    Ha.. begitu ye. Haha

    ReplyDelete
  2. awak...
    sabar ye... memang kdg2 mereka2 yg dah ade anak dan senang mengandung tak perasan pertanyaan mereka tu menyakitkan hati kita.... tapi ada jugak sesetengahnya dengan lancang mengata kita begitu dan begini.... sabar ye Mya.. biarlah mereka2 tu... x semestinya mereka yg ada anak akan bahagia selamanya.. ini semua ketentuan Allah.. Allah sayangkan kita lebih dari mereka sbb tu la kita diuji... sama2 kita berdoa yer...

    ReplyDelete
  3. Memang dorang Xakan faham selama-lamanya...sabarla k..

    ReplyDelete
  4. mmg sakit hati kan bila org tanya macam tu...wiyah pon akan kecik ht kalo org tanya gitu,,mula la nak berderai air mata ni...sabar je la byk2 kan!

    ReplyDelete
  5. eiii..sakitnye ati kalu ada org tanya mcmtu..tp tula..kdg2 org yg ade anak ni..dorang x rsa apa kita rasa...

    ReplyDelete
  6. sabarlah dear.. semua tu ujian dari-Nya.. insyaAllah ada rezeki utk kita nnti..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...