Wednesday 10 August 2011

mud raya

skang ni aku hari2 pikir sal nak raya
haa kau...baru 10hari kita semua berposa
dah mikir sal nak raya
kueh semua awal2 dah tempah...
xmasuk bln posa pun dah bersepah org amik order

so aku xnak ketinggalan ok
cumanya dapat je blum
klw x harus aku tergedik2 nak blk kg dah
ewah ingat keja ngan nenek kau ke?
nak cuti awal2

rasa best tahun ni posa dan raya
tp dlm pada tu dok ingat kan lg best klw tengah 'bawa perut'
hmmm ok la xnak rosakkan mud aku arini
xnak pikir 

best x ek shopping kt jln TAR
aku rasa cam bercinta je nak pegi situ
yela takut org ramai sangatsss
tapi tringin nak g bli konsang yang santek2
buat hadiah kat semua kakak n mak aku

kat erea jln TAR kan byk dan murah2
so ingat nk g situ tapi ujung minggu jgn la kau jejak KL
kalau xnak keletihan dan sakit hati
yela ramai sgt dan siang hari ofcoz kau letih kan plus dahaga
sakit hati lak time tula bangla nepal pun turut sama sesak2
dgn bau ketiak dorang ni hooo masyuuukkkk ooo

org sibuk nk beli dorang pun sibuk skali, tensi aku
pegi malam ok sikit kot.pas terawikh tu
aku taun lepas pegi malam tapi last2 ape pun xbeli
nak cari baju la konon
akhirnya bli kat downtown jela. kat situ lak yg berkenan

aku ngan en hasben ni xkisah bli baju
pasar malam pun kiteorg rembat je janji bekenan
kami bukanya org2 yg layan butik
kena sedar diri ko tu keja makan gaji ajo
mmg xsesuei masuk butik slalu
tp aku xkesah pun, janji baju pasar malam aku santek
ada org kesah????aku xkesah

tapi perempuan ni kan rumit tol
baju nak yg baru at least dpt satu pun jadi la
janji BARU
org laki lak ada yg xkesah la pki baju taun lps pn ok lagi
en hasben pun gitu, tapi aku cakap ala xbest la
tu mud raya taun lepas taun ni tukar la
tengok, nafsu dan syaiton kan
hai la membazir je kan

pompuan oh pompuan
banyak btl nafsunya.......xpe itula 
kelebihan pompuan ye idak...
muehehehehehe...alasan

dlm pale dah leh bayang jem teruk time nak blik kg nnti

sekian

6 comments:

  1. kalau nak ke jalan TAR tu, kena ada stamina yg kuat.. hahahha.. cepat penat sbb banyak sgt nmpk brg murah, semua nak beli..

    husband zana kalau baju melayu dia xnak beli yg dh siap, mesti nak tempah.. so kat situ agak leceh sbb tempah baju melayu makin mahal la skrg ni.. perempuan kalau raya semua nak baru.. kalau blh, yg "dalam" pun nak semua baru.. hihihiih

    ReplyDelete
  2. zana btul tu, kalau pegi siang mang penat giler...
    mahal ke tempah baju melayu skang ni..mya xtahu sbb dh 2thun baju melayu asben kiteorg beli siap je...hahaha malas la katakan.

    pasal baju dalam tu btul sgt2 kata zana, nipun tgh dok belek avon nak cr bra baru...giler xcited nak raya smpi tukar luar dlm..

    ReplyDelete
  3. mya sayang;tu la kita orang perempuan kan..semua nak baru..orang laki x kesah...
    pasal nak g jalan TAR tu...sememangnye memerlukan komitmen yang tinggi...letih+haus...nak ke sana satu jem...nak parking susah...jalan jauh...masa membeli x sedar...balik umah terus terbungkam...letih...hehhehe...selamat dalam mmod raya ye dear..rindu kamu

    ReplyDelete
  4. ala chinta..so touching...syg dan ridu awk jugak..tula pasal nk jln ke kl mang perlu kesbrn yg tinggi...panas lak tu..

    ReplyDelete
  5. mya tau tak, kat sini kan... 1st ramdhan dah dgr lagu raya...sayu giler hati org yg di perantauan ni...


    ni eka kasi link pasal pekej ke redang+ perhentian+ lang tengah...mya kalu nak g sana better bln 4-6 masa tu cuaca baik...so laut pun akn biru sebiru2nya

    http://nuratika-firdaus.blogspot.com/2011/06/bermulanya-perjalanan-ke.html

    ReplyDelete
  6. ala eka jgn sedih2...nanti balik raya puas2 k...

    thanks sudi share kan link tu..mang berpatutan harga pakej tu..boleh tempah terus..keke..thanks again..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...