Friday 5 August 2011

wujud rupanya

assalamualaikum


fuh fuh fuh...
kasi tiup segala habuk kat blog ni...
lama giler xberupdate
mood malas datang menyerang tanpa di undang

en hasben tetiap malam tanya
"eh awak xupdate blog ke?"
"kite penat la b...."
laki aku pulak yg over nyah....

macam2 citer actually tp x tercerita..
nanti2 la bila2 mud aku mari...
harap2 la mai hari2, baru la berseri blog aku...
puasa selama seminggu alhamdulillah semua ok
patutnya dah dtg peod tapi tengah tggu dia dtg ni

xpe at least aku dapat pose pada minggu2 pertama
syukur....korang pose semuanya ok?sahur bangun ke tidak??
aku tahun lps mang xbgun sahur langsung ye
langsung...sbb jadi penghuni hospital
tahun ni awal pagi dah  bersemangat nak bangun
siap leh masak2...cakap kat en hasben..bestnyer...
walaupun ngantuk tapi ttp best...

aku mang sedari bujang xpenah bgun sahur pun
rasa macam ala bgun xbgun sama je...xmakan pun..
lebih baik aku tdo lg bessstttttt
so tahun pertama kawen kami somi isteri kat spital
so paham2 la...tapi tahun ni aku nekad nk bgn..
yela sahur kan sunnah nabi...

skrg ni aku bgn sahur cuma mkn kurma ngan air milo panas.
xpun kurma ngan air sejuk...en hasben wajib mkn nasik lor...
en hasben ajak jugak aku mkn nasik..meh la sedap ni mkn
ngan kari perangat...org utara akan paham apa itu perangat...
aku cakap blk kat dia xnak arr macam xlalu ja tgk...


so di saat yag dah agak lewat ni
AKU NAK UCAPKAN 


"SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA"
SEMOGA KITA SEMUA DI BERI KESIHATAN YANG BAIK2 AJA

4 comments:

  1. lama betul mya tak update blog kan...rindu celoth kamu...rindu komen kamu.eka tau maksud perengat...ehehe...anak jati png la katakan :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..over nyahh
    saya paham apaitu perangat..hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat menjalani ibadah puasa mya...Semoga kita semua diberikan Rahmat & Maghfirah dari Nya di bulan yang penuh Barakah ni...Amin.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...